SIK SORULAN SORULAR

ONLİNE MAĞAZA

3D Secure (Güvenli Alışveriş) Nedir?

Web sitemiz üzerinden, kredi kartı  ödemelerde kart sahibinin kart güvenliğini sağlamak amacıyla bankaların firmalar ile yaptığı ortak çalışmaya 3D Secure denir. 3D Secure ile yapılan ödemelerde banka ve kullanıcı ekranında, banka tarafından sunulan özel bir 3D işlem ekranı açılır ve alışveriş yapılan kredi kartının sahibinin cep telefonuna sms ile onay kodu gönderilir .

3D Secure, çalıntı bir kredi kartı ile yapılacak alışverişleri rahatlıkla önler. Sebebi de kart sahibinin telefonuna onay sms bilgisi gönderilerek ödemenin tamamlanmasıdır.

 

Web sitemizden yapmış olduğunuz 3D secure güvenli alışveriş işlemleriniz extrenizde anlaşmalı olduğumuz Pay Net Ödeme Hizmetleri A,Ş olarak yansıyacaktır.

 

3D Secure Nasıl Başvurulur?

3D Secure ile işlem yapabilmek için kartınızın dahil olduğu bankaya başvurmanız ve 3D Secure actırmanız gerekmektedir.

  • Üye olmadan sipariş verebiliyor muyum?
    Evet. İnternet sitemizden alışveriş yapabilmek için sistemimize üye olmanız gerekmemektedir. Misafir alışverişi yapabilirsiniz.
     
  • Tüm ürünlerinizde ( CLIMA CONFORT ) özelliği var mıdır?
    Sitemizdeki katogori kısmında dejarj, comforevo klima comfort exclusıve diyabetik katogorisindeki ürünlerimizde bu özellik vardır.
     
  • Siparişim nezaman elimde olur?
    Siparişiniz teslimat süresi iş günü üzerinden hesaplandığı için, belirtilen süreye hafta sonu ve resmi tatiller dahil değildir. Hafta sonu ve tatillerde vermiş olduğunuz siparişleriniz, ilk iş gününde işleme alınıp; kargoya teslim edilmeye başlanır. Siparişleriniz kargoya teslim edildiğinde, e-posta ile bilgi gönderilecektir. hafta içi günlerde saat 15:00 dan sonra verilen siparişler takip eden iş günü kargoya verilmektedir.
     
  • Kargom hangi şirket ile gönderilecek?
    Vermiş olduğunuz siparişiniz Ups kargo ile tarafınıza iletilecektir.
     
  • Sipariş durumumu nerden takip edebilirim?
    Vermiş olduğunuz siparişiniz tarafınıza iletilen takip numarası ile Ups kargo sitesinden kargom nerede kısmıya yazarak kargonuzun durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.
  • UPS Türkiye
  • Satın almış olduğum ürünü değiştirmek istiyorum ne yapmalıyım?
    Öncelikle sitemizde bulunan iade değişim formunu doldurarak istemiş oldugunuz yeni ürünü kod.ve numaranızı yazmanız yeterli olacaktır.
     
  • Satın almış olduğum ürünü değişim yaparken kargo ücreti ödeyecek miyim?
    Değişim talebi bize göndermiş olduğunuz tüm ürünlerin kargo masrafları tarafınıza aittir.
     
  • Satın almış olduğum ürünü iade etmek istiyorum ne yapmam gerek?
    Siparisinizin size ulaştığı günü takip eden 7 gün içerisinde iade edilecek ürünün faturadaki adrese gönderilmesi gerekmektedir. Iade edeceginiz ürünü, tüm fatura  ile paketi hasar görmemis, ürün kullanılmamış kullanım hatasi sonucu zarar görmemis haliyle, tüm aksesuarlarıyla Ürünler satılabilirliği bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. İade ürün bedeli, ürünler depoya ulastigi andan itibaren, iade şartlarına uygunlugu kontrol edildikten sonra ,kredi kartiniza iade islemi gerçeklestirilir. Para iadenizin bankanıza bağlı olarak, kredi kartınıza yansıması iadeden sonra 5-7 is günü sürebilir.
     
  • Satın almış olduğum ürünün iade süresi ne kadar?
    Sebep Göstermeden "Cayma Hakkı” 7 gündür. Mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğe göre kanunen 7 gün olarak belirlenmiştir.
     
  • İade kargo ücretini kim ödeyecek?
    Üretim hatası haricinde iade talebiyle bize gönderdiğiniz tüm ürünlerin kargo masrafları tarafınıza aittir.
     
  • Hangi ürünleri iade edemiyorum?
    Ürünler bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir, aksi halde iadeniz kabul edilmeyecektir.
      
  • Üyelik bilgilerimde paylaştığım kişisel bilgilerimin güvenliğinden emin olabilir miyim?
    Üyelik bilgileriniz ve alışveriş esnasında kullandıgınız kart bilgileriniz tamamen gizlidir ve 128 bit ssl sertifikayla korunmaktadır. izniniz dışında mail sms  herhangi bir duyuru bildirimi ile rahatsız edilmessiniz.
     
  • King paolo daki ürünler orjinal midir? Çin malı ürün satıyor musunuz?
    King Paolo markasının online satış kanalıdır. Sitemizde sağlığa zararlı, orjinal olmayan ürünler kesinlikle yer almamaktadır. Tüm ürünler orjinaldir. King Paolo markalı ürünler tamamen yerli üretim olup, Türk malıdır.

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    BAYİİ VE SATIŞ NOKTALARINDA
  • King Paolo'dan satın aldığım ürünlerin iade/değişim süreci nasıldır?

    Satın aldığınız ürünü kullanmamanız ya da herhangi bir üretim hatası bulunması durumunda, satış belgenizi (fiş,fatura) beraberinde getirmeniz halinde, 30 gün içerisinde değiştirme olanağı sağlamaktayız. Ürün iade işleminde; Siz Değerli Müşterilerimizin satın aldıkları bir ürünü kullanmamanız ya da üretim hatası bulunması durumunda, satış belgelerinizi fatura/fiş, kredi kartı ile yapılan ödemelerde ise; fatura/fiş,slip ile beraber ürünü, satın aldığınız mağazaya ibraz etmeniz halinde 30 gün içinde para iadesi olanağı sağlamaktayız.

     

    İade/Değişim için süremiz ne kadar?

    İade/değişim sürecimiz 30 gündür.

     

    King Paolo'dan alınan ürünlerin daha uzun süre dayanabilmesi için ne yapmalıyım?

    Ürünlerimizin iç etiketlerinde, o ürüne özel bakım talimatları bulunmaktadır. Dayanıklılığını uzun süre korumak için, ürünleri talimatlarına uygun kullanmanızı öneriyoruz.

     

    Müşteri İlişkileri ile nasıl irtibat kurabilirim?

    Her türlü şikayet, öneri, bilgi ve teşekkür için iletişim bölümünden formumuzu doldurabileceğiniz gibi, hafta içi 08:00 – 18.00 saatleri arasında Müşteri ilişkileri numaramızdan ( 0850 290 00 02  ) bize ulaşabilirsiniz.

     

    King Paolo'da çalışmak istiyorum, ne yapmalıyım?

    King Paolo'da çalışmak için, özgeçmişinizi [email protected] adresinden bize ulaştırabilirsiniz. İnsan Kaynakları yetkililerimiz, uygun görülen pozisyonlar için özgeçmişinizde yer alan iletişim bilgileriniz aracılığıyla sizinle temasa geçecektir.

     

    Bir King Paolo mağazası açabilir miyim?

    Web sitemizde bulunan İletişim bölümünden veya 0850 290 00 02  numaralı telefondan bize ulaşabilir ve başvuru koşulları hakkındaki bilgilere ulaşabilirsiniz.

    Pazarlama ekibimize konuyla ilgili bayiilik veya Frenchise müracatınızı [email protected] mail adresinden ulaştırabilirsiniz.

     

    Markamızı Tercih Ettiğiniz İçin Teşekkür Ederiz...

    AYAĞINIZA SAĞLIK...

Çerez Kullanımı